Przeskok Fabularny

#1
Image

Image
Jak już pisaliśmy jeszcze w zeszłym roku, po nocy 15 lutego nastąpi przeskok czasowy. Po długich rozważaniach postanowiliśmy, że będzie on liczył trzy miesiące, a fabuła rozpocznie się w środową noc 5 maja 1999 r. Zakończenie nocy 15 lutego planujemy na przełom października/listopada. Z mroźnego i śnieżnego klimatu uniemożliwiającego swobodne poruszanie się po Seattle przejdziemy w chłodne, otulone mgłą wieczory. Noce będą krótsze i znacznie cieplejsze, a ludzie zaczną częściej wychodzić z domów i spędzać czas na świeżym powietrzu. Ulice na powrót wypełnią się śmiertelnikami i pędzącymi samochodami, nawet o późnych porach.
Noc 5 maja 1999 roku będzie szczególna, bowiem wówczas Camarilla pod wodzą Johna "Macchiato" Parkera wraz z Anarchistami przewodzonymi przez Alexandra Thorburna dokona ataku na Harbor Island. Już od dawna było wiadomo, że wyspa jest główną siedzibą Sabatu i od dawna zbierano informacje o tym terenie. W okresie od lutego do maja - głównie dzięki Nosferatu i Gangrelom - udało się rozrysować szczegółową mapę tego terenu. Jednakże tylko kilku Spokrewnionych zdołało zobaczyć ją na własne oczy i poznać szczegóły operacji obmyślanej od kilku miesięcy. W kręgach Spokrewnionych krążyły ciche plotki o zbliżającej walce. Bliższe informacje można było uzyskać od Primogena własnego klanu czy krórejś z Harpii. Wieść o planowanym ataku na Harbor Island rozeszła się pocztą pantoflową między Spokrewnionych dosłownie na kilka dni przed 5 maja. Kto chciał, mógł w nim uczestniczyć, lecz musiał wcześniej zgłosić swą chęć Szeryfowi, który przydzielał wampiry do właściwych grup. Udział w akcji biorą wszystkie klany. Czy to Ventrue, Toreador czy Malkavian - nie ma najmniejszego znaczenia. Odkąd Sabat 14 lutego wypowiedział Camarilli otwartą wojnę, przygotowywania do starcia ruszyły pełną parą.
To tyle słowem fabularnego, bardzo skróconego wstępu. W trakcie przeskoku zajdzie kilka ważnych zmian chociażby dla Ventrue czy Brujah. Naturalnie materiały fabularne traktujące o wydarzeniach mających miejsce miedzy lutym a majem zostaną udostępnione graczom ze stosownym wyprzedzeniem. Tak jak napisaliśmy wyżej: w nocy 5 maja 1999 r. będzie miało miejsce planowane od kilku miesięcy starcie z Sabatem. Gracze pragnący wziąć w nim udział, proszeni są o napisanie do jednego z Narratorów. W zależności od liczby chętnych prawdopodobnie będzie miała miejsce kampania wojenna. Wcale a wcale nie oznacza to, że udział będą mogły wziąć wyłącznie postacie bojowe! Można się wykazać jako zwiadowca lub wprawny manipulant śmiertelników odciągający ich od pola walki, można zostać czujką i informować sprzymierzeńców o posunięciach wroga czy wziąć udział w dywersji. Nawet jeśli postać w żaden sposób nie mogłaby okazać się przydatna, a gracz chciałby ją wplątać w walkę, to temu będziemy mogli zaradzić. Możliwości jest naprawdę wiele. Każda osoba może dostać swoje własne zadanie i wziąć udział w jednej z najważniejszych, o ile nie najważniejszej, bitwie rozgrywającej się w Seattle. Może również zdarzyć się tak, że walki będą trwały jeszcze na długo po 5 maja. Wszystko zależy głównie od Was, od decyzji Waszych postaci i ich posunięć.
Trzy miesiące to również idealny okres na rozwinięcie Zdolności czy Dyscyplin, a także dokończenie fabularnych spraw postaci i podjęcie działań mających wpływ na jej przyszłość. O ile pozwalają na to przyznane Punkty Doświadczenia, a także rozegrane dotąd sesje, o tyle postać może rozwinąć swoje Zdolności, Atrybuty i Dyscypliny. Nie mamy też nic przeciwko temu by nauka trwała w ciągu tych trzech miesięcy. Jednakże zastrzegamy, że rozpisywanie retrospekcji nie wchodzi w grę. Zdecydowaliśmy, że każdy z graczy może w swojej Dokumentacji stworzyć temat, w którym przedstawia działania swojej postaci. Należy dokładnie – z uwzględnieniem wszystkich ewentualnych czynników - opisać co postać chce zrobić w czasie przeskoku. W przypadku nauki oraz działań społecznych czy fizycznych, których wynik może być różny - my, Narratorzy, wykonamy rzuty do opisanych akcji i napiszemy podsumowanie. Jak wspominaliśmy w jednym z poprzednich ogłoszeń: o ile sesja, w której bierze udział postać, nie dotyczy wydarzenia globalnego, gracz nie musi czekać na oficjalne zakończenie nocy, by móc rozpocząć grę podczas kolejnej. Aby jednak zachować spójność fabularną prosimy o uwzględnienie przeskoku i przemyślenie działań swoich postaci tak, aby podczas rozpoczęcia rozgrywki po przeskoku było wiadomo, co postać robiła. Jeśli zaś chodzi o wątki rozpoczęte nocą 15 lutego i mogące przedłużyć się o kolejne noce, to wszystko zależy od gracza. Jeśli chce rozegrać rozpoczęte wątki, to Narrator je poprowadzi.
Mamy nadzieję, że powyższe informacje rozwieją Wasze wątpliwości. W razie pytań i uwag śmiało piszcie do jednego z Narratorów. Graczom, którzy z jakichś powodów musieli zrezygnować z gry na forum przypominamy, że wciąż mogą do nas pisać w razie chęci powrotu. W przypadku braku jakiekolwiek informacji nieaktywne postacie bezpowrotnie zostaną przeniesione do działu NPC.
Na koniec chcielibyśmy powitać w gronie Narratorów nową osobę: Wyntę grającą postacią Avery Blanchard. Oby miała dużo ciekawych sesji, tak samo nieskończony zapał jak my i równie sporo radości z prowadzenia!

Życzymy wszystkim udanej i satysfakcjonującej gry!
K o l e j k a | 
→ Sprawy Administracyjne
 →
  →
"R E M E M B E R, W H E R E V E R W E G O,  I T I S T H E B L O O D O F C A I N E W H I C H M A K E S O U R F A T E"
Odpowiedz

Wróć do „Rozdzial II: Ogloszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość